• KORE:
  • 16 bjelanjaka
  • 16 žlica šećera
  • 28 žlica oraha
  • 4 žlice brašna
  • FIL :
  • 16 žumanjaka
  • 16 žlica šećera
  • 1 puding od vanilije
  • 500 ml mlijeka
  • 1 žlica gustina
  • 250 g margarina
  • OSTALO:
  • 500 ml šlaga
  • 1 teglica višanja
  • 1 konzerva ananasa
  • 150 g sjeckanih oraha

Ovaj recept gledam već dugo vremena i razmišljam kako ga moram napraviti, napokon je došao i on na red. Preporučila mi ga je moja draga kuma dok još nisam ni čula za Moskva tortu i opisala ga kao ukusnu voćnu tortu. Moskva torta je prepoznatljiva po tome što u nju idu višnje i ananas, laganog je okusa i za nju ako se odlučite sigurno nećete pogriješiti. Možete ju dekorirati po želji, a meni je dobro došla za dekoraciju sa tičinom. Meni je odgovaralo zbog dekoracije da ju pravim u većem kalupu, a može se bez problema praviti i u manjim kalupima, tako će kore biti malo deblje i ostalo će više doći do izražaja.
PRIPREMA KORA:
1. Umutite u čvrst snijeg 4 bjelanjka i lagano dodajte 4 žlice šećera.
2. Dodajte 7 žlica oraha i 1 žlicu brašna, te lagano promiješajte sa kuhačom dok sve ne sjedinite.
biscuite za tortu






 
 
3. U kalup na čije ste dno stavili masni papir salijte smjesu. Zbog dekoracije sam koristila kalup promjera 24 x 37 cm, a možete koristiti i kalup manjeg promjera, dobit ćete malo deblje kore.
pravokutni kalup za torte






4. Pecite na 170 stupnjeva 20–25 minuta, a ako pečete u manjem kalupu (zbog debljih kora) možete malo produžiti vrijeme pečenja.
pola-sata






5. Ponovite postupak još tri puta, tako da na kraju dobijete četiri kore.
4 četiri kore






PRIPREMA FILA:
1. Žumanjke i šećer pjenasto izradite.
2. Dodajte puding i gustin koji ste izradili sa malo mlijeka od ukupnih 500 ml, ostatak mlijeka stavite kuhati.
3. U zakuhalo mlijeko lagano ulijte žumanjke.
4. Na laganoj vatri stalno miješajte fil da ne zagori zbog jaja, kada postane gusto ostavite da se ohladi.
5. U hladno dodajte izrađen margarin sobne temperature.
krema sa žumanjcima








OSTALO:
1. Šlag dobro umutite.
2. Višnje ocijedite i svaku prerežite na pola.
3. Ananas ocijedite.
4. Orahe isjeckajte.
SLAGANJE:
1. kora – žuti fil – višnje – orasi – šlag
2. kora – žuti fil – ananas – orasi – šlag
3. kora – žuti fil – višnje i ananas – orasi – šlag
4. kora – dekoracija po želji
visnje

ananas

orasi

SAVJETI:
1. Višnje i ananas koje trebate za zadnju koru ne morate pomiješati pa slagati, već je ljepše kada posebno slažete, jer sam ja pomiješala i ananas mi je poprimio crvenu boju višanja.
2. Na prvu koru kada sam došla do dijela kada trebam nanijeti šlag teško mi je išlo razmazivanje, jer ispod su se nalazili sjeckani orasi i višnje što mi je otežavalo. Dalje sam nastavila šlag premazivati na koru koja treba biti gornja, što se i vidi na slikama, a tako mi je bilo lakše.